Koszulki firmowe – skuteczna reklama Twojej firmy

Nośnikiem reklamowym mogą być różne produkty – długopisy, teczki czy papier, a także koszulki firmowe. Jeżeli chcesz umocnić wizerunek firmy wśród swoich klientów, ale wahasz się nad zamówieniem koszulek, poniżej znajdziesz trzy powody, dla których będzie to dobra inwestycja. Sprawdź, jakie korzyści wynikają z posiadania własnych koszulek firmowych.

Po pierwsze – koszulki reklamowe to więcej niż odzież robocza

Jednym z obowiązków każdego pracodawcy jest zapewnienie pracownikom odzieży roboczej. Nie zawsze muszą oni korzystać z kombinezonów ochronnych – wiele zależy od branży i charakteru stanowiska. Przykładowo sprzedawcy, kurierzy czy pracownicy magazynów mogą korzystać ze standardowej odzieży, dlatego w ich przypadku koszulki firmowe sprawdzają się idealnie.Z koszulek roboczych powszechnie korzysta wiele firm, a pracodawcy w ten sposób:

  • spełniają obowiązek – wydają pracownikom odzież roboczą,
  • dbają o pierwsze wrażenie – ujednolicenie firmowych strojów zapewnia spójność i wpływa pozytywnie na sposób odbioru marki przez klientów,
  • zwiększają wiarygodność i zaufanie – co ma znaczenie choćby w przypadku firm kurierskich (kurierzy często odbierają przesyłki od klientów biznesowych i indywidualnych).

Pracownik ubrany w firmową koszulkę jest bardziej widoczny dla klienta. Ma to szczególne znaczenie w sklepach czy innych miejscach obsługi klienta — wszędzie tam, gdzie konsument może potrzebować pomocy czy rady fachowca. Nie bez znaczenia pozostaje także to, że w odróżnieniu od innych materiałów reklamowych, koszulki firmowe są uniwersalne i trwałe – pracownicy mogą korzystać z nich każdego dnia.

Po drugie – koszulki firmowe to tania reklama

Koszulki firmowe to forma reklamy, która nie nadwyręży budżetu firmy. W porównaniu np. do reklam umieszczanych na billboardach czy reklamy w prasie, zakup T-shirtów kosztuje niewiele. Co więcej, współczesna technologia, np. termotransfer, pozwala nanieść na odzież wysokiej jakości nadruki w szerokiej palecie kolorystycznej.

Jeżeli koszulki firmowe będą komfortowe, pracownicy chętnie będą nosić je także poza godzinami pracy. Przemieszczając się po mieście w takiej odzieży, mogą utrwalać markę w świadomości konsumentów i tym samym podnosić jej rozpoznawalność — taka reklama jest niezwykle cenna dla każdej firmy działającej na rynku.

Ile kosztuje koszulka firmowa? Ceny za sztukę zaczynają się już od ok. 15 zł. Ostateczny koszt nabycia odzieży firmowej zależy jednak od jakości materiału, sposobu naniesienia nadruku i liczby zamawianych koszulek. W przypadku dużego zamówienia firma może liczyć na atrakcyjny rabat.

Po trzecie – koszulki reklamowe są uniwersalne

Po odzież sięgamy na co dzień. Koszulki polo czy T-shirty są niezwykle popularne – każdy z nas ma w szafach przynajmniej kilka sztuk. Z tego względu koszulki firmowe są bardzo praktyczne. Z jednej strony mogą być wykorzystywane jako odzież robocza, z drugiej stanowią świetny upominek dla klientów. W tej roli sprawdzą się szczególnie dobrze, gdy nadruk jest dyskretny, np. na koszulkę zostanie naniesione jedynie niewielkie logo firmy.

Wraz z innymi gadżetami firmowymi koszulki firmowe mogą być też praktycznymi nagrodami w organizowanych przez firmę konkursach — wystarczy wybór odpowiedniego rozmiaru i zwycięzca może otrzymać część garderoby, z której będzie mógł korzystać na co dzień.

Z punktu widzenia przedsiębiorców znaczenie ma także szeroka dostępność takich produktów. Każda firma może zamówić dowolne koszulki, np.: T-shirty, koszulki polo lub topy. Obok kolorów, wybierać można też wśród krojów — m.in. slim, fit, a także materiałów. Wreszcie, koszulki firmowe są dostępne w opcji z krótkim i długim rękawem, a to oznacza, że zarówno pracownicy, jak i obdarowani klienci, mogą z nich korzystać bez względu na pogodę czy porę roku.

Korzystaj z doświadczenia innych

To nie przypadek, że koszulki firmowe są szeroko wykorzystywane zarówno przez największe na świecie koncerny, jak i mniejsze, działające jedynie na lokalnym rynku firmy. Jeżeli prowadzisz własny biznes, skorzystaj z doświadczenia innych przedsiębiorców – oni już docenili firmowe koszulki.

Najnowsze wpisy

Druk cyfrowy – co to?

Drukiem cyfrowym nazywamy nowoczesną technikę pozwalającą przygotować na powierzchni nadruk pochodzący z nośnika danych. Rozwiązanie to jest szybkie, proste i niedrogie.

Czytaj więcej »